Damskie spinki do mankietów 7 grzechów głównych

 


Damskie spinki do mankietów ozdabiane ręcznie.
Spinki są bardzo oryginalne, unikatowe.
 
Kolekcja 7 grzechów głównych.

 
ENVY czyli ZIELONOOKA ZAZDROŚĆ

 
SLOTH czyli BŁĘKITNOKRWISTE LENISTWO
 
 

GLUTTONY czyli CZEKOLADOWE OBŻARSTWO

 
 

GREED czli DIAMENTOWA CHCIWOŚĆ


  
 

LUST czyli RÓŻOWE POŻĄDANIE


 
WRATH czyli PIEKIELNA ZŁOŚĆ
PRIDE czyli PURPUROWA DUMA

Wyjątkowe i oryginalne. Spody spinek są wykonane z antyalergicznego metalu w kolorze srebra, natomiast elementy ozdobne to "kryształki" typu sew-on o średnicy 10mm. Diamentowa chciwość ma "szlif" inny od pozostałych i większą średnicę 16mm.

1 komentarz:

  1. Sam stałem przed wyborem, nie jeden poradnik przeczytałem, wiele słyszałem opinii, jednak postanowiłem pokierować się własnym gustem i jestem niezwykle zadowolony ze spinek.

    OdpowiedzUsuń